Založ si blog

Pomalá smrť staforda

 

Nedeľa večer, tma, vonku sychravo, vola mi známa ktorá volá keď treba zachrániť psíka, so strachom zdvíham a áno. Pri Ilave v dedine leží na ceste Staford, vraj ho niekto zrazil. Ona nemôže, volá mne. Ja viem len o jednej a tá nemôže. Počet ľudí, ktorí dobrovoľne zachránia zviera, idú kedykoľvek v okolí Trenčína spočítam na jednej ruke. Áno dobre čítate!!Realita nie je to čo je na facebooku. Tam ich nájdete stovky, tisíce, ale buď nemôžu práve vtedy, alebo to nikdy nerobili (mňa to tiež nikto neučil) alebo nemajú auto. Volám pani, ktorá to nahlásila slobode zvierat, ta mi vynadá, že jej tam je zima že tam stoji už pol hodinu. Začne mi migréna. Áno to je vďaka, že ideme tam kde zlyhal štát, mesto, dedina, človek?? Stoja pri nej vraj policajti, pýtam si jedného k telefónu, prosím ho nech psa naložia do auta a dovezú do Trenčína, kým sa my skonsolidujeme. Ďalej ma isť do útulku Nitra. (dobre počítate, ešte dve hodiny autom!!!) Policajti povedia, že by im nadriadení vynadali keby zašpinili auto. Chce sa mi plakať, môjmu dvoj-metrovému priateľovi čo ide ako vždy so mnou, tiež!

 

 

Čaká nás skrútene klbko na zemi…zakryté dekou…vzdychá ako dieťa, takto som psíka ešte vzdychať nepočula, ten staford ma zlomený pohľad..toto bojové plemeno umiera. Bála som sa, že umrie nespala som ani v tú noc ani včera. Mal rozsiahle krvácanie do mozgu, a podchladenie. Vraj tam bol páchateľ, starosta, policajti…boli tam!!!Keď sme prišli mi po 3 hodinách od úrazu psa, bola tam podchladená umierajúca kôpka. Vraj sa nenašiel veterinár, vraj policajti nemohli zašpiniť auto. Naložiť psa keď som ho zrazil, i nezrazil a dať mu prvú pomoc (alebo ho nechať dôstojne odísť nie ho nechať ležať ako kopu fekálií) keď ma doráňanú hlavu a tečie mu krv z ucha..na to netreba byť záchranár, na to treba byť človek!!!!Psik umrel….

V mojom písem len pravdu o tom s čím sa s priateľom každodenne stretávame pri záchrane psíkov na Slovensku. Nie sme organizácia ani združenie a nikdy ani nebudeme. Som ČLOVEK a každé ráno sa nehanbím pozrieť do zrkadla, že som „vyššia rasa“, ktorá chráni slabších.

Pekný deň a hádam sa zamyslíme.

Zachránený pes z útulku, alebo z cigánskej osady by mal byť v každej druhej rodine na Slovensku.

19.11.2018

Umrela nám Tapka, pri operácii sa jej zastavilo srdiečko. Naša x husky a NO, ktorá s nami šťastne žila v byte. Písala som o nej tento blog. Prečo je slovenský pes v byte šťastný a slovenský pes vonku nešťastný? ? ? Trúchlila som. Vedela som ale, že ak niekto tvrdí, že miluje zvieratá BOL BY POKRYTCOM ak by doma vyplakával, keď sú na Slovensku tisícky psov, [...]

Prečo je slovenský pes v byte šťastný a slovenský pes vonku nešťastný? ? ?

10.11.2015

Máme psa, žije s nami v byte. Je to hyperaktívna kríženka severského a ovčiarskeho plemena, prvé dva roky strávila na 2000 m štvorcových, mala krásny výbeh ale nemala kontakt. Nemala kontakt so zvieratami, nemala kontakt s ľuďmi, jediné pozitívne bolo, že behala. Paradoxne v akomkoľvek čase sme za ňou prišli, sedela po väčšinou pri bráne a smutne nás čakala alebo [...]

Predvianočný list a poďakovanie Martinovi Poliačkovi a Lucii Nicholsonovej od vecí ako napr. krásna čuvačka Ťapka

14.12.2014

Dobrý deň, vzhľadom na hlasovanie v parlamente zo dňa 11.12 2014 o dvoch návrhoch, ktoré ste predložili Vy, Martin Poliačik a Lucia Nicholsonová (v prvom sa má definícia zvieraťa zmeniť z veci na cítiacu bytosť a v druhom návrhu sa navrhuje sprísnenie kontroly chovu psov a zamedzenie ich nekontrolovaného množenia u množiteľov, ktoré často prebieha v podmienkach [...]

bielorusko, cvičenia

Minsk bol napadnutý, odrazili sme útok z Litvy, vyhlásilo Bielorusko. Absolútny nezmysel, hlási Vilnius

25.04.2024 15:58

Takéto vyhlásenia je možné pokladať za neustálu nepriateľskú provokáciu a informačný útok proti nám, ktoré nemajú nič spoločné s realitou, tvrdí Litva.

Susko

Ministerstvo nežiadalo Najvyšší súd o konkrétne spisy, iba záznamy o prerozdeľovaní, tvrdí Susko

25.04.2024 15:05

Šéf rezortu Boris Susko nerozumie, prečo by ministerstvo nemalo na kontrolu procesu nárok.

kočner, kuciak

Pojednávanie v kauzách Donovaly a Báč zrušili, obžalovaným je aj Kočner

25.04.2024 14:27

Kauzy sa týkajú páchania ekonomickej trestnej činnosti.

Radek Sikorski

Chceme byť jednou z krajín, ktoré určujú smerovanie EÚ, znie z Poľska. Sikorski poslal ostré slová Moskve

25.04.2024 14:27

Poľské ministerstvo zahraničných vecí uviedlo, že Sikorského vízia je úzko prepojená s víziou francúzskeho prezidenta Emmanuela Macrona.

tapka

Vo voľnom čase pomáham tým čo to potrebujú. Nasledujúce citácie povedia viac ako môj popis... "Tí čo neboli schopní počuť hudbu považovali tých, čo tancovali za bláznov".....F. NIetzsche "Nehovorte mi, že nebo je hranica, keď viete, že na mesiaci sú ľudské stopy"...unknown auth " Keď Vám hlas vo vnútri hovorí, že neviete maľovať...maľujte!!! Ten hlas stíchne " V.V.Gogh " Žiadny veľký úspech sa nikdy nedosiahol bez entuziazmu" Emerson "Vtedy keď budeme ticho o veciach na ktorých záleží, prestaneme žiť!!!!" M.L.King JR

Štatistiky blogu

Počet článkov: 15
Celková čítanosť: 111347x
Priemerná čítanosť článkov: 7423x

Autor blogu

Kategórie