Založ si blog

Archív: júl, 2014

Sen každého človeka, čo miluje zvieratá, je stretnúť chlapa kt. používa na psov „boxera“

Sen každého človeka, čo miluje zvieratá, je stretnúť chlapa kt. používa na psov „boxera“ ( vid http://cs.wikipedia.org/wiki/Boxer_%28zbra%C5%88%29) Nebudem chodiť okolo horúcej kaše, jednoducho opíšem dialóg kt. som viedla včera na kofole. (j-ja, n-neznámy) J: Vidím, pozeráte zvláštne na moju fenu, máte stres zo psov? Mám ju dať ďalej (fena bola […]

Pokračovanie článku
Tankom Abrams sa na Ukrajine nedarí. Vyskúšajú ruskú korytnačiu taktiku?

Tankom Abrams sa na Ukrajine nedarí. Vyskúšajú ruskú korytnačiu taktiku?

28.04.2024 06:00

Ukrajina dostala od USA 31 tankov Abrams M1A1. O päť už prišla a ďalšie tri boli poškodené.

ONLINE: Syrskyj: Naša situácia sa zhoršuje. Ukrajina dúfa, že americká pomoc to zvráti

ONLINE: Syrskyj: Naša situácia sa zhoršuje. Ukrajina dúfa, že americká pomoc to zvráti

28.04.2024 07:15

Ukrajina očakáva, že zahraničná vojenská pomoc vrátane munície a zbraní pomôže zvrátiť situáciu na frontoch v Bachmute a Avdijivke aj v iných oblastiach.

Poľský minister: Západ má na výber, či porazí Rusko na Ukrajine alebo na poľských hraniciach

Poľský minister: Západ má na výber, či porazí Rusko na Ukrajine alebo na poľských hraniciach

28.04.2024 12:48

Sikorski tvrdí, že keby Putin vyhral, bol by ako Hitler. Zmocnil by sa priemyslu a Ukrajincov by poslal bojovať ďalej na západ.

Ďalšia nehoda politika, Spišiak narazil do plota: Oslepilo ma slnko, vysypali sa na mňa papieriky

Ďalšia nehoda politika, Spišiak narazil do plota: Oslepilo ma slnko, vysypali sa na mňa papieriky

28.04.2024 16:54

Poslanec Progresívneho Slovenska Jaroslav Spišiak mal dopravnú nehodu, narazil do plota.

tapka

Vo voľnom čase pomáham tým čo to potrebujú. Nasledujúce citácie povedia viac ako môj popis... "Tí čo neboli schopní počuť hudbu považovali tých, čo tancovali za bláznov".....F. NIetzsche "Nehovorte mi, že nebo je hranica, keď viete, že na mesiaci sú ľudské stopy"...unknown auth " Keď Vám hlas vo vnútri hovorí, že neviete maľovať...maľujte!!! Ten hlas stíchne " V.V.Gogh " Žiadny veľký úspech sa nikdy nedosiahol bez entuziazmu" Emerson "Vtedy keď budeme ticho o veciach na ktorých záleží, prestaneme žiť!!!!" M.L.King JR

Štatistiky blogu

Počet článkov: 15
Celková čítanosť: 111393x
Priemerná čítanosť článkov: 7426x

Autor blogu

Kategórie